We Sell Stories gaat van start!
Via We Sell Stories kun je jouw product of boodschap bij de leukste content platforms laten promoten.
Een goed product verkoop je met een goed verhaal. Daarom verbindt We Sell Stories invloedrijke en veelbelovende content platforms, ofwel onze content creators, met mooie merken en organisaties. Zo helpt We Sell Stories bedrijven en organisaties aan interessante nieuwe doelgroepen en pakkende content én biedt het content creators de kans om hun platform verder te laten groeien.
Laat We Sell Stories weten welke doelgroep je met welke boodschap wilt bereiken. We Sell Stories zal je daarvoor, in samenwerking met de creators, een campagnevoorstel doen. Bijvoorbeeld in de vorm van één of meerdere sponsored stories, branded video’s, branded social media posts, banners, etc. De geproduceerde content kun je vaak ook voor je eigen kanalen inzetten.
We Sell Stories gaat van start met de volgende platforms in haar portfolio:
Mamagoeshere.com
Doelgroep: hoger opgeleide, werkende ouders (vrouw, 25-45 jaar)
Op Mamagoeshere.com worden de fijnste vakantietips voor gezinnen gedeeld. Hun slogan is dan ook: Vaarwel urenlang speuren, hallo vakantie! Mamagoeshere.com is eind 2016 opgericht door Carlos van Ree. Inmiddels staan er meer dan honderd verschillende accommodaties op het platform en groeit het platform met de dag. Met meer dan 12k Facebook volgers en ruim 11.000 unieke bezoekers per maand is Mamagoeshere.com de snelst groeiende travelsite voor de doelgroep hoogopgeleide ouders met jonge kinderen.
Kookse.tv
Doelgroep: boodschappers (vrouw, 35-55 jaar) & babyboomers (vrouw, 55-75 jaar)
Lekker, makkelijk en eigentijds. Dat is Kookse.tv, hét videoplatform voor foodlovers. Met handige kookvideo’s, inspirerende recepten en slimme weetjes bereikt Kookse.tv een brede doelgroep. Met meer dan 3.900 recepten en 2.000 video’s was Kookse.tv al één van de grootste receptenwebsites van Nederland. En nu is het vernieuwd! Met een meer eigentijdse uitstraling, betere zoekfunctionaliteit, nog méér recepten en blogs én natuurlijk met de leukste branded content en advertentiemogelijkheden.
Interesse in een samenwerking met één van deze platforms? Neem dan snel contact op.
Over We Sell Stories
We Sell Stories is opgericht door Loes Nieuwdorp. Loes heeft een achtergrond in televisie en online video. Sinds 2015 richt zij zich op het verbinden van bedrijven en content creators. Zo heeft zij de distributeur van de documentaire That Sugar Film geholpen aan promotiepartners, heeft zij sponsoren geregeld voor het Congres Duurzaam Ondernemen en heeft zij vele branded partnerships opgezet voor het video platform mamaNL. Hierdoor heeft zij een flink netwerk opgebouwd van (audiovisuele) makers, distributeurs, mooie merken en organisaties. Dit netwerk zet Loes nu in voor We Sell Stories en haar content creators.