Sponsored story

Via een sponsored story bij Mamagoeshere.com promoot je bestemmingen en travel gerelateerde producten onder een doelgroep van hoogopgeleide ouders met jonge kinderen. Naast dat dit leidt tot een verhoogde brand awareness kunnen er call-to-actions in het artikel meegenomen worden, waardoor er ook concrete leads uit de samenwerking voortkomen.

Aan de hand van een briefing van de adverteerder schrijft een Mamagoeshere.com copywriter een aansprekende blog. Daarbij worden, indien gewenst, enkele unieke professionele foto’s geplaatst. Mamagoeshere.com promoot de blog via haar nieuwsbrief en Facebook. Zo bereik je minimaal >20.000 ouders in de doelgroep.

Ter voorbeeld: ter promotie van Club Med en van een gezamenlijk actie van Club Med en Mamagoeshere.com heeft Mamagoeshere.com op zaterdag 21 januari een blog artikel geschreven en gedeeld via Facebook en nieuwsbrief. Het Facebook heeft 24.826 mensen in de doelgroep bereikt, er werd 1.785 keer op geklikt en zo’n 2.000 ouders hebben het blogartikel dat weekend bezocht.