Mamsatwork

MamsatWork is een online magazine voor… je raadt het al… werkende moeders. Voor parttime en fulltime werkende moeders van 25 tot 50 jaar met opgroeiende kinderen. Deze doelgroep krijgt te maken met een hoop vooroordelen. Een carrière en kinderen? Dat kun je nooit beide goed doen, toch?

MamsatWork oprichtster en fulltime blogger Joyce van de Pas vindt het tijd dat we die vooroordelen naast ons neerleggen. Zij is zelf ook een werkende moeder met twee kinderen (van 13 en 8 jaar) en weet daardoor als geen ander hoe belangrijk het is om balans te vinden tussen jezelf als vrouw, mama, partner, dochter, zus, collega, vriendin en/of baas.

Daarom MamsatWork. Een lifestyle mamablog vol tips en inspiratie over werk, het moederschap, me-time, sport, genieten, kids, relaties en die o zo gezochte balans.

Samenwerken?

Heb jij een product, dienst of boodschap die je bij deze doelgroep onder de aandacht wil brengen? Neem dan contact met ons op. Joyce denkt graag met je mee over samenwerkingsmogelijkheden bijvoorbeeld in de vorm van een gesponsorde blog, advertorial, reviews, social posts, linkplaatsingen, online campagnes, video’s, vermelding in de nieuwsbrief en meer… Enkele voorbeelden van eerdere samenwerkingen vind je hier:

Volg Mamsatwork via:

Facebook

instagram

Influencer campagne voorbeelden

Laden…
  • Kruidvat Natures – vegan influencers

    In het voorjaar van 2018 ontwikkelde wij voor Kruidvat een influencer campagne met 11 vegan influencers. Lees hier meer over de campagne en resultaten…

  • BabyBjörn – mom influencers

    Voor het merk BabyBjörn hebben we een influencercampagne gedraaid met twee mom influencers die bekend staan om hun mooie fotografie: CITYMOM en Dirksdotter.

  • Love Beets – Food Influencers

    Om hun biologische gemarineerde bietjes te promoten, hebben wij voor Love Beets een campagne opgezet enkele met food influencers en mooie food fotografie…

  • HEMA stroopwafels – influencer campagne

    Toen HEMA ons vroeg om binnen 24 uur een influencercampagne op te zetten voor de lancering van hun nieuwe smaken stroopwafels, was het even slikken…